Wil je meer weten of heb je een vraag?

0418 - 688 633
Als je voor een intake komt, voel je dat het helemaal om jou draait. In een open en veilige sfeer voel je je snel vertrouwd en werkelijk gezien. Juist in deze sfeer kunnen we snel bij de kern van jouw vraag komen. Door invoelende vragen te stellen komen we altijd vrij snel uit bij waar het juist voor jou om draait.
Woorden die mij typeren zijn: warm, open (niets is gek), humor, invoelend, ‘presence’, vertrouwd, confronterend, ‘down-to-earth’, integer, scherp en liefdevol.
Ik praat zelf ook vanuit ervaring en niet alleen vanuit de boekjes en dat voelen mensen. Dat werkt motiverend voor hun eigen leerproces.
Ik ben sinds 1998 S&O-psychologe en sinds 20 jaar coach ik mensen met uiteenlopende vraagstukken (o.a. relationele vraagstukken, persoonlijk leiderschap, bewustwording, awakening, empowerment en zichtbaarheid) en vanuit uiteenlopende functies (medewerkers, leidinggevenden, managers, directeuren). Sinds 15 jaar doe ik dat als zelfstandige en voor al heel veel organisaties, zoals KPN, ING, Rijk Zwaan, Hema, Nutricia. Vaak ken ik de organisatie al iets, en ben ik tegelijkertijd genoeg ‘buitenstaander’.
Mensen komen bijvoorbeeld bij mij als ze meer willen dan 'hoofd-coaching', meer echt contact willen en echte toegang tot waar het bij jou werkelijk over gaat. Als je op zoek bent naar iemand waarmee je je bewustwordingsproces en awakeningproces kunt versnellen en met wie je hierover kunt sparren, bel dan eens voor een kennismaking. Altijd mooi als je een juiste persoon voor jou hiervoor vindt.
We stellen hoge eisen aan onze coaches. Al onze coaches zijn hoogopgeleid, hebben een gedragswetenschappelijke achtergrond en beschikken over een ruime hoeveelheid ervaring. Daarnaast zijn onze coaches opgeleid en getraind in het werken op basis van onze visie waarin waarden, ambities en talenten het vertrekpunt vormen.
De coaches gaan uit van wat je drijft: "Waar kom jij je bed voor uit? Wat is het goud in jou? Welke talenten stellen jou in staat je waarden en ambitie waar te maken? En hoe bouw je die talenten uit?”. Pas daarna wordt gekeken naar wat er in de weg zit om te bereiken wat je graag wilt.
Uit onderzoek blijkt dat de meest succesvolle bedrijven werken vanuit sterke waarden en een duidelijke ambitie. De mensen die er werken zijn zich bewust van wat ze belangrijk vinden in het leven en ze delen een aantal gezamenlijke waarden. Kortom: ze weten waar ze het voor doen. Nu jij nog!